15Wydaję mi się, że najłatwiej i najbardziej przejrzyście będzię opisać funkcjonalność aplikacji na screenach z aplikacji. W tym wpisie zaprezentuję pierwsze dwa screeny oraz ich krótki opis.
- Ekran startowy
Ekran startowy będzię się składał z 3 części:
1. Szybka wyszukiwarka
Na podstawie wpisanych tagów zostaną wyszukane dodane wcześniej dokumenty i wyświetlone w polu 2.
2. Lista dokumentów
Obszar 2. będzię zawierał listę ostatnich dodanych dokumentów. Po wpisaniu tagów i kliknięciu przycisku 'Find’ z obszaru 1. zostaną wyświetlone dokumenty pasujące do zapytania.
3. Button przekierowujący do ekranu odpowiadającego za dodawanie dokumentu. - Dodawanie dokumentu
1. Anulowanie operacji i powrót do poprzedniego ekranu
2. Zapis tworzonego dokumentu. Przy zapisie będzię dodana walidacja:
– pola title oraz tags nie mogą być puste
– conajmniej jeden plik/zdjęcie zostały dodane
3. Tytuł dokumentu
4. Tagi przypisane do dokumentu – oddzielone spacjami
5. Dodanie pliku do dokumentu. Plik będzię wybierany z systemu plików w telefonie.
6. Zrobienie zdjęcia i dodanie go do dokumentu.
7. Przycisk rozwijający opcje 5 i 6.
Dodaj komentarz