Opis ekranów i funkcjonalności aplikacji cz. 1

15Wydaję mi się, że najłatwiej i najbardziej przejrzyście będzię opisać funkcjonalność aplikacji na screenach z aplikacji. W tym wpisie zaprezentuję pierwsze dwa screeny oraz ich krótki opis.

  1. Ekran startowy
    main_view
    Ekran startowy będzię się składał z 3 części:
    1. Szybka wyszukiwarka
    Na podstawie wpisanych tagów zostaną wyszukane dodane wcześniej dokumenty i wyświetlone w polu 2.
    2. Lista dokumentów
    Obszar 2. będzię zawierał listę ostatnich dodanych dokumentów. Po wpisaniu tagów i kliknięciu przycisku ‚Find’ z obszaru 1. zostaną wyświetlone dokumenty pasujące do zapytania.
    3. Button przekierowujący do ekranu odpowiadającego za dodawanie dokumentu.
  2. Dodawanie dokumentu
    add_document1. Anulowanie operacji i powrót do poprzedniego ekranu
    2. Zapis tworzonego dokumentu. Przy zapisie będzię dodana walidacja:
    – pola title oraz tags nie mogą być puste
    – conajmniej jeden plik/zdjęcie zostały dodane
    3. Tytuł dokumentu
    4. Tagi przypisane do dokumentu – oddzielone spacjami
    5. Dodanie pliku do dokumentu. Plik będzię wybierany z systemu plików w telefonie.
    6. Zrobienie zdjęcia i dodanie go do dokumentu.
    7. Przycisk rozwijający opcje 5 i 6.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *